Báseň o právach používateľov telekomunikačných služieb

Autor: Roman Vavro | 22.3.2018 o 8:57 | (upravené 22.3.2018 o 9:07) Karma článku: 1,14 | Prečítané:  613x

Včera bol svetový deň poézie a pri tej príležitosti mi napadla myšlienka zveršovať niektoré základné práva používateľov telekomunikačných sietí, aby sa ľahšie pamätali...

Telekomunikačného operátora si pozorne vyber,

službu, ktorá ti nevyhovuje od neho neber.

Pri uzatváraní zmluvy si pozor daj,

podmienky zmluvy si riadne prečítaj.

Na odstránenie porúch nárok máš,

ak si ich nespôsobil, tak nič za to nedáš.

Nesprávnu cenu a nekvalitu reklamuj,

podľa reklamačného poriadku postupuj.

Ak s výsledkom nebudeš spokojný,

ostaň prosím pokojný,

spor je možné riešiť aj mimosúdne alebo alternatívne,

na súd sa obráť, až keď operátor odpovie nie.

Ak ťa operátor bude naďalej hnevať,

odíď od neho, veď svoje číslo si môžeš ponechať...

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

Čo o vzťahu Hegera a Matoviča ukázala snaha o odchod Kolíkovej

Eduard Heger sa ozval v utorok, ale iba k opozícii.

Doležal potichu vymenoval za šéfa letiska v Bratislave syna poslanca Smeru

Doležal vymenil šéfa bratislavského letiska potichu už druhý raz.

Ľudí, ktorí mali tento týždeň dostať prvú dávku Astry, zaočkujú Pfizerom

Ministerstvo s AstraZenecou naďalej v očkovacej stratégii počíta.


Už ste čítali?